OPIEKA MERYTORYCZNA:

Prof. Edyta Gruszczyk-Kolczyńska

"dobry duch” szkoły Eureka, jej merytoryczny opiekun oraz twórczyni autorskiego programu, według którego uczymy w klasach 1-3. Prof. Gruszczyk- Kolczyńska jest wybitnym pedagogiem i psychologiem, autorką programów edukacyjnych, książek, przewodników metodycznych dotyczących dzieci zdolnych, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci uzdolnionych matematycznie. 

Jej specjalność to wychowanie przedszkolne i  edukacja wczesnoszkolna, wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci, edukacja matematyczna, niepowodzenia w uczeniu się matematyki, rozwijanie uzdolnień do nauki matematyki oraz konstruowanie programów stosownie do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych dzieci. 

Pani Profesor jest przekonana, że w każdym dziecku tkwi jakiś talent, a sztuką nauczyciela i rodzica jest go zauważyć i rozwinąć.

 

Dr Grzegorz Śpiewak opiekun językowy, metodyk języka angielskiego

Objął naszą szkołę merytoryczną opieką, szkoli nauczycieli, współtworzy program nauczania języka angielskiego. Wykładowca nowojorskiej uczelni The New School, naczelny doradca ds. metodyki nauczania języka angielskiego wydawnictwa Macmillan Polska, założyciel DOS-ELTea, niezależnego centrum doskonalenia nauczycieli.

Dyrekcja szkoły

Olga Woźniak

dyrektorka ds. nauczania i pomysłodawczyni szkoły. Główna ideolożka "Eureki". Przez całe swoje życie zawodowe zajmowała się przekonywaniem dorosłych i dzieci, że nauka jest czymś fascynującym i niezwykłym. Popularyzatorka nauki, dziennikarka. Pracowała w Centrum Nauki Kopernik, kierowała działem nauki "Przekroju", pracowała w dziale nauki "Gazety Wyborczej". "Eureka" to ucieleśnienie jej przekonania, że nauka może i powinna sprawiać frajdę i że zwykła szkoła może stać się czymś na wzór centrum nauki, eksploratorium.  Z wykształcenia pedagożka, polonistka i psycholożka. Nauczycielka montessoriańska. Skończyła także podyplomowe studia Zarządzanie i Marketing w Oświacie (Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie).

Mama Bruna i Ady. Z myślą o swoich dzieciach stworzyła szkołę, która ma rozwijać w  nich naturalną ciekawość i wrodzone zdolności oraz sprawiać, że nauka będzie dla nich  przygodą a nie przykrym obowiązkiem. 

Uczy polskiego, wiedzy o społeczeństwie i antropologii kultury, wychowawczyni klasy IV "Nietoperzy".

Magda Gędziorowska

dyrektorka administracyjna szkoły. Choć z artystyczną duszą (z wykształcenia historyczka sztuki), to jednak skrupulatna i zasadnicza. Świetna organizatorka i menadżerka. Z tą samą skutecznością umie zapanować nad gronem dziennikarzy (wieloletnia sekretarz redakcji odpowiedzialna za funkcjonowanie i planowanie pracy wielu osób, z których każda była większym indywidualistą), jak i grupą siedmiolatków. Pod jej okiem wszystko ma swoje miejsce i kolejność. Chaos zmienia się w porządek. Ceni ład, konsekwencję i jasne zasady. Przy tym otwarta na kreatywność i świeże pomysły. Specjalistka od zarządzania oświatą. Mama dwóch dorosłych już córek. Wielbicielka koni i psów wszelkiej maści (i tych bez maści też). Uczy historii oraz historii sztuki. Dba o to, by wszystko działało, jak należy. 

Klasy 1-3

Agnieszka Zawadzka-Kowalska

wicedyrektor, kierownik zespołu edukacji wczesnoszkolnej, wychowawca III klasy "Borsuków". Twórcza, kreatywna, pełna fantastycznych pomysłów na uczenie nawet najbardziej opornych. Podczas jej zajęć literki ożywają, opowiadając niezwykłe historie, a nauka cyferek staje się ekscytującą przygodą. Niezwykle uzdolniona plastycznie.  

Magister pedagogiki specjalnej i logopedii  (Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie). Ukończyła studia podyplomowe: Edukacja początkowa i terapia pedagogiczna dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. (Wydział Pedagogiki UW). Ukończyła też m.in. studia podyplomowe "Matematycznie uzdolnione dzieci: diagnoza, wspomaganie rozwoju i edukacja" pod kier. prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej, kurs kwalifikacyjny pedagogiczno-metodyczny języka angielskiego,  kurs instruktora rekreacji ruchowej ze specjalnością hipoterapia, szkolenie "Metoda dobrego startu" według Marty Bogdanowicz oraz warsztat "Odimienna metoda nauki czytania dr I.Majchrzak". Prowadzi fantastyczne kółko robótkowe, uczy ceramiki i szycia na maszynie. 

Renata Czuba

nauczyciel-wychowawca klasy II "Bobrów". Choć najpierw skończyła studia na SGH, z czasem odkryła, że jej pasją jest praca z dziećmi. Ukończyła pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną w WSPR w Warszawie. Kierowała eurekowym przedszkolem i stworzyła jego koncepcję. Specjalizuje się w pedagogice Montessori i twórczo wprowadza w życie jej założenia. Uzdolniona manualnie, zwolenniczka porządku - sprawia, że wszystko znajduje swoje miejsce: i w głowie, i w życiu.

Karolina Dudek

nauczyciel-wychowawca I klasy "Kruków". Młoda, pełna energii, poukładana nauczycielka. Ukończyła studia na Akademii Pedagogiki Specjalnej: edukację wczesnoszkolną oraz edukację medialną i grafikę komputerową. Jej pasje to książka, gotowanie i szycie na maszynie.

Uczy czytania, pisania, liczenia i poznawania świata. Czerpie z różnych metod edukacyjnych, interesuje się nurtami pedagogiki alternatywnej. Z równą pasją uczy siebie, jak i innych. Potrafi stworzyć zgrany zespół z grupy największych indywidualistów. 

Nauczyciele językowi

Magdalena Poniedziałek

nauczycielka języka angielskiego, wychowawca klasy VIII "Żbików", kierownik zespołu nauczycieli językowych.

Dzisiaj bez angielskiego ani rusz - ale przecież nie wszyscy podchodzą do tego przedmiotu z taką samą pasją jak pani Magda. Ona jednak świetnie to rozumie i stara się pracować ze swoimi uczniami tak, by każdy z nich mógł powiedzieć „I like learning English” :)

Kiedy nie pracuje, uprawia sport - pedałuje niezależnie od pory roku. I tańczy taniec orientalny - bo przecież nie samym angielskim człowiek żyje...

Anna Szymańska-Kiona

nauczycielka języka angielskiego. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, doświadczenie w pracy z młodzieżą zdobywała, ucząc w gimnazjum i liceum. Nieobce jej też uczenie młodszych dzieci, ale i dorosłych. Wykładała literaturę amerykańską w Wyższej Szkole Języków Obcych w Poznaniu. 

- Lubię dzieci - mówi o sobie, a wie, co mówi, bo jest mamą czworga dzieci. - Zachwyca mnie szczególnie ich wrażliwość, kreatywność, ciekawość świata. Lubię też uczyć. To niezwykłe uczucie słyszeć to charakterystyczne „aha!" i być świadkiem czyjegoś osobistego odkrycia. 

Kamila Sokołowska

nauczycielka języka angielskiego. Nie wyobraża sobie życia bez uczenia, które oprócz ogromnej radochy  daje jej poczucie sensowności. W procesie uczenia uwielbia ten moment, kiedy uczniowie zapominają, że mają trudności z mówieniem po angielsku, gdy pokonują własne bariery i idą na przód oraz to, że  dzięki swojej pracy może sama się wiele nauczyć ; o ludziach, o życiu, o relacjach.

Mama dwójki cudnych ancymonów: Julki i Adasia. Kiedy znajdzie chwilę, piecze ciasta, projektuje torebki, chodzi na spacery, ogląda „Vikingów” i  czyta książki psychologiczne lub reportaże podróżnicze. Interesuje się również historią Irlandii i Stanów Zjednoczonych.

Jej umysł najlepiej wypoczywa na Mazurach jesienną porą, w lesie lub w górach. Wzrusza się okresem błękitnym w malarstwie i  depresyjną poezją.

Sylwia Suczyk

nauczycielka języka angielskiego. Absolwentka dwóch wydziałów: filologii angielskiej i rosyjskiej. Nauczyciel akademicki. Lektor z wieloletnim doświadczeniem w nauczaniu dzieci oraz młodzieży. Metodyk w jednej z największych sieci szkół językowych w Polsce, odpowiedzialny za przygotowywanie programów nauczania oraz kreowania projektów dydaktycznych. 

 Uwielbia pracę z dziećmi, pasjonuje ją chłonność umysłu u najmłodszych, ich ciągłe oczekiwanie na nowe wyzwania. A to z kolei przekłada się na jej stałe doskonalenie warsztatu pracy. W zanadrzu ma zawsze przygotowany plan B, dzięki czemu dzieciaki niczym jej nie zaskoczą. 

Prywatnie szczęśliwa żona i kochająca mama dwójki urwisów. Uwielbia czytać książki i spacerować po górach oraz jeździć na rowerze.

Ben Samborski

nauczyciel języka niemieckiego. Niemiecki zna od urodzenia, bo jest rodzimym użytkownikiem tego języka. Jest również certyfikowanym lektorem, tłumaczem, coachem, studiował psychologię i pedagogikę. Wychowywany trójjęzycznie, dorastał i kształcił się w międzynarodowym środowisku w różnych zakątkach świata. Już w dzieciństwie tłumaczył dla przyjaciół zagraniczne filmy. Chętnie wykorzystywał umiejętności lingwistyczne w rolach granych w szkolnych przedstawieniach teatralnych oraz epizodach telewizyjnych lub podczas pracy głosem.

Różnice kulturowe i językowe postrzega  jako szanse pozyskania wiedzy i poszerzenia horyzontów. Nauczanie języków jest dla niego zabawą i czystą przyjemnością – dba, by tak samo odbierały naukę dzieci.

Federico Gulmaro Diaz Camones

nauczyciel języka hiszpańskiego. Pochodzi z Peru, od lat mieszka w Polsce. Absolwent Politechniki Warszawskiej, inżynier, który z uczenia języka hiszpańskiego czerpał taką przyjemność. że zmienił profesję. Skończył w Hiszpanii studia językowe, posiada certyfikat Instytutu Cervantesa. W Eurece wprowadza uczniów w świat kultury iberoamerykańskiej. 

Nauczyciele przedmiotów przyrodniczych i ścisłych

Hanna Będkowska

nauczycielka przyrody i biologii. Z wykształcenia leśnik, z zamiłowania edukator. Dla niej każde wyjście w teren musi być przygodą! Entuzjastka zajęć poza murami szkoły oraz aktywizowania przedszkolaków, uczniów i studentów. Na prowadzonych przez nią lekcjach  uczniowie obserwują, mierzą, liczą, porównują, doświadczają, eksperymentują,  grają i dobrze się bawią. 

Uczy w działaniu - wszystkiego trzeba dotknąć i doświadczyć samemu. O drzewach uczy w lesie - las przenosi do szkoły. Obwiązkowe obuwie na jej lekcjach to wygodne kalosze :) - W myśleniu o przyrodzie bardzo bliskie jest mi stwierdzenie, że nie odziedziczyliśmy Ziemi po naszych przodkach, lecz pożyczyliśmy ją od naszych dzieci - mówi. Dlatego stara się, by dzieci z Eureki poznały, pokochały i szanowały przyrodę. Ma nadzieję, że te wartości przekażą kolejnym pokoleniom.

Współpracuje między innymi z PGL Lasy Państwowe, Ligą Ochrony Przyrody (magazynem „Przyroda Polska”) oraz edukacyjnym magazynem dla małych i dużych „Głos Przyrody”. Tworzy przyrodnicze projekty edukacyjne dla dzieci. Jest konsultantem Centrum Nauki Kopernik oraz tutorem nauczycieli w Szkole Edukacji PAFW i UW. 

Piotr Kossobudzki

nauczyciel biologii i chemii, wychowawca klasy VII "Żubrów". Popularyzator nauki, z wykształcenia biotechnolog. Uwielbia naukę - nie przestaje się dziwić, co jeszcze potrafią odkryć naukowcy. Współtwórca i były wicedyrektor Centrum Nauki Kopernik. Współautor rekomendacji dla MEN programu i wyposażenia nowej pracowni przyrody w szkołach podstawowych. Uwielbia podróże, windsurfing i gra na perkusji w kapeli rockowej. Autor koncepcji programowych kilku centrów nauki w Polsce.

 Ojciec dwojga prawie dorosłych dzieci, którym asystuje w drodze przez kolejne etapy szkolnej przygody.

W Eurece uczy biologii i chemii, współprowadzi lekcje przyrody oraz laboratorium przyrodnicze.

Lech Mankiewicz

nauczyciel fizyki. Profesor Mankiewicz to popularyzator astronomii i fizyki działający aktywnie na rzecz zmiany polskiej edukacji. Założyciel i prezes fundacji Edukacja dla Przyszłości. Należy do grupy Superbelfrzy RP, jest polskim koordynatorem programu Hands-On Universe Europe, a także szefem polskiej wersji Akademii Khana, wyjątkowej międzynarodwej platformy edukacyjnej.

Do niedawna był dyrektorem  Centrum Fizyki Teoretycznej PAN w Warszawie, pracował w Centrum Astronomicznym im. Mikołaja Kopernika PAN, ale dał się namówić na "pracę u podstaw" - w naszej szkole. W Eurece przekonuje, że fizyka to takie podejście do przyrody, który pozwala nam zrozumieć i opisać rządzące nią prawa. Wierzy, że znajomość fizyki jest dostępna - a nawet konieczna! - nawet najzatwardzialszemu humaniście!

Piotr Stanisławski

nauczyciel informatyki, koordynator Laboratorium Przyrodniczego. Można powiedzieć, że robi, to co lubi najbardziej, bo nowe technologie to jednocześnie jego hobby i praca. Zarabia na surfowaniu w odmętach Internetu, opisywaniu technicznych nowinek i trendów. Od wielu lat popularyzuje naukę - teraz także na własnym blogu popularnonaukowym Crazy Nauka. O przydatności elektronicznych gadżetów w codziennym życiu potrafi przekonać zarówno babcię, jak i  dzieci. Robi to odpowiedzialnie, ucząc selekcji informacji i roztropnego obcowania z cyberprzestrzenią. Prywatnie technotata dwojga zupełnie analogowych dzieci :) W Eurece wprowadza dzieciaki z młodszych klas w świat komputerów i Internetu. Koordynuje też program laboratorium przyrodniczego dla starszych klas. 

Monika Ciepłota

nauczycielka matematyki i wychowawczyni klasy V, "Dzików". Absolwentka Politechniki Warszawskiej. Uwielbia uczyć, a relacje z dzieciakami sprawiają, że zapomina o zmęczeniu. Jej cel to zarazić dzieci pasją do matematyki i łamigłówek. Sama wciąż poszukuje, czyta, lubi się uczyć, w myśl zasady lifelong learning. Wolny czas spędza aktywnie: żagle, góry, rower, rolki, narty… A jak już na chwilę usiądzie, to nie może siedzieć bezczynnie - pochłaniają ją książki, łamigłówki no i oczywiście matematyka :)

Wielbicielka zwierzaków oraz przekonania, że nigdy nie jest za późno, by spełniać marzenia. 

Krzysztof Woroniecki

nauczyciel matematyki, wychowawca klasy VII "Łosi". Absolwent studiów matematycznych, marketingowych i planowania strategicznego, które ukończył odpowiednio w Polsce, Danii i Wielkiej Brytanii. Pasjonuje się zastosowaniem matematyki w codzienności, szuka okoliczności, w których można jej użyć, albo miejsc, w których  została już użyta i sposobów jej wykorzystania. W wolnym czasie startuje w wyścigach kolarskich, pływa pod polską banderą i zdobywa górskie szczyty.  

Agnieszka Błasiak

nauczycielka geografii. Z wykształcenia leśniczka, geografka i nauczycielka; z pasji do zdobywania wiedzy - doktorantka leśnictwa a w wolnych chwilach podróżniczka, nieustannie popychana ciekawością świata. Edukacją zajmuje się od ponad 6 lat. Z pasjonatki stała się popularyzatorką nauki, edukatorką przyrodniczą oraz trenerką edukacji globalnej. Zdążyła w tym czasie współpracować między innymi z Ośrodkiem Działań Ekologicznych "Źródła", centrum popularyzacji wiedzy Laboratorium Wyobraźni przy PPNT Fundacji im. A. Mickiewicza, paroma przedszkolami, szkołami i fundacjami. Uważa, że wiedzą należy się dzielić, dlatego prowadzi na FB  profile „Z Agnieszką w lesie” oraz „@Przechytrzyckleszcza”.

Przemysław Peak

nauczyciel informatyki. Absolwent wydziału pedagogicznego UW kierunku animator kultury oraz  studiów informatycznych. Jego wielką pasją poza informatyką jest fotografia oraz animacja poklatkowa. W wolnych chwilach jeżdzi na rowerze niezależnie od pogody, podróżuje, chodzi po górach oraz gra w Rummikub. Mieszka na wsi, ma dwa psy, dwa koty i 15 kur.

Nauczyciele przedmiotów humanistycznych, artystycznych i technicznych

Monika Gębicka-Andrian

nauczycielka języka polskiego, wychowawczyni klasy VI, "Kun".  Ukończyła polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim, Szkołę Trenerów Grupy TROP, kursy dramy stosowanej oraz szkolenie trenerów Odysei Umysłów. Studiowała też w Centrum Studiów Latynoamerykańskich. Praktykę dydaktyczną zdobyła w Szkole Edukacji Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności i UW.

 Fascynuje ją to, w jaki sposób człowiek się uczy, i zależy jej na stwarzaniu sytuacji, w których uczniowie przeżywają dobre, rozwijające doświadczenia. Czerpie energię z kontaktu z młodymi ludźmi i angażuje się w ich sprawy. Działała w Stowarzyszeniu Praktyków Dramy Stop-Klatka i dziecięcym teatrze Małe Off. 

 Uważa, że nie ma dobrej edukacji bez relacji, a poznawanie świata i siebie poprzez literaturę i sztukę to największa przyjemność.   

Ma także wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy nad tekstem. Jest empatyczną czytelniczką wszelkich form. Pracowała jako korektorka i redaktorka w wydawnictwach prasowych, serwisie internetowym i agencji reklamowej. Uwielbia czytać uczniowskie prace i uważa, że głos każdej uczennicy i każdego ucznia jest ważny.

 

 

Katja Lasitsa

nauczycielka muzyki. Skończyła studia na Akademii Muzycznej w Krakowie. 

Aleksander Ryszka

nauczyciel plastyki.

Agnieszka Styś

nauczycielka techniki, doradztwa zawodowego i świetlicy. Początek jej pracy to był wolontariat. Opiekowała się dzieciakami, pomagała im w rozwiązywaniu zadań domowych oraz współuczestniczyła w zajęciach dla dzieci ze szkoły specjalnej. Te doświadczenia sprawiły, że zdecydowała się skończyć studia pedagogiczne na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu o specjalności doradztwa zawodowego i personalnego.

Podczas wakacji współorganizowała półkolonie dla dzieci i młodzieży pod patronatem Domu Kultury w Wolsztynie. Była też wychowawcą na koloniach, gdzie starała się rozwijać kreatywność i samodzielność młodzieży.  Bardzo ważny jest dla niej rozwój osobisty oraz wytrwałe dążenie do realizacji postawionych sobie celów.

W Eurece zajmuje się świetlicą, jest trenerem Odysei Umysłu i prowadzi zajęcia z doradztwa zawodowego oraz techniki.

Magdalena Czerwińska

nauczycielka tańca.  Przygodę z tańcem zaczęła w 1991 r. w  dziecięcym zespole tanecznym. Szkoliła swój warsztat u różnych pedagogów tańca. Uczyła się tańca klasycznego, jazzowego, hip-hopu. Była związana z Grupą Tańca Jazzowego „Sway” prowadzoną przez Annę Wielogórską. Biorąc udział w spektaklach tanecznych, niejednokrotnie staje na deskach scen teatralnych. Współzałożycielka Stowarzyszenia Artystycznego B’Art, wystawcy spektaklu tanecznego „Jego” na scenie warszawskiego teatru Rampa. 

Jest instruktorem tańca jazzowego. Tworzone przez nią choreografie zdobywają nagrody w przeglądach ogólnopolskich i w konkursach federacji IDO (International Dance Organization).  W Eurece uczy dzieci tańca nowoczesnego, który jest częścią zajęć wychowania fizycznego. 

Nauczyciele zajęć fizycznych

Mikołaj Gut

nauczyciel w-f.  Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie (kierunek wychowanie fizyczne). Ukończył specjalizację trenerską z piłki nożnej oraz kurs trenerski UEFA Grassroots C. 

Dd dziecka zwariowany na punkcie sportu, w szczególności piłki nożnej. Od kilku lat biega amatorsko na długich dystansach: 5 oraz 10 km.  

Pracując w szkole jako nauczyciel wychowania fizycznego, chce przekazywać pasję do aktywności fizycznej i sportu swoim uczniom. Przekonuje, że można czerpać z tego dużo radości i pozytywnej energii, dbając jednocześnie o swoje zdrowie.

Wojciech Brożyński

trener aikido, nauczyciel w-f. W pełnym stroju od aikido wygląda jak prawdziwy samuraj :) Nikt tak jak on nie potrafi skłonić grupy rozbieganych dzieci, by w skupieniu na macie wykonywała kolejne ćwiczenia. Siła spokoju i opanowania. Przekonuje, że nieważny jest wyścig, ale pewność siebie i koncentracja na zadaniu. Aikido zaczął ćwiczyć w 1989 r. w najstarszym stołecznym klubie - Warszawskim Stowarzyszeniu Aikido Aikikai. Pierwszy stopień mistrzowski uzyskał w 1994 r.

Od tej pory aż do dziś prowadzi zajęcia wszystkich poziomów aikido w ośrodkach Stowarzyszenia m.in. w Ośrodku Sportów Japońskich Budojo w Warszawie i jego filii w Piasecznie. Posiada czwarty stopień mistrzowski i jest egzaminatorem Polskiej Federacji Aikido z tytułem Shidoin. W latach 2009-2014 prezes Polskiej Federacji Aikido.

Zespół pedagogiczno-psychologiczny

Ewelina Sydorowicz

pedagog szkolny. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna. Studia były przedłużeniem jej zainteresowań, które rozpoczęły się pracą w wolontariacie. Jego misją było wspieranie, organizowanie czasu, a także szeroko pojmowana integracja dzieci i uczniów w przedszkolu i szkole specjalnej. Uważa, że pedagogika jest jej pasją. Podziwia kreatywność i otwartość dzieci, cieszy ją, że jej podopieczni potrafią ją inspirować.
Sądzi, że w pracy pedagoga specjalnego ważne jest otwarte serce, chęć niesienia pomocy i empatia. Jest staranna i sumienna, a do tego sama lubi się uczyć. - W pracy terapeutycznej z dzieckiem kieruję się zasadą, że każdy mały krok do przodu, jest wielkim sukcesem - mówi o sobie.

Katarzyna Sikorska-Samborska

- psycholog szkolny.  Absolwentka Wydziału Psychologii UW. Pracuje z dziećmi od 18 lat zarówno jako psycholog szkolny, przedszkolny, jak i terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu. Ukończyła specjalizację psychologii klinicznej dzieci i młodzieży na APS w Warszawie. Posiada też certyfikat terapeuty Si oraz hipoterapeuty. Ukończyła szkolenie psychoterapii w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie pod kierownictwem prof. dr hab. Ireny Namysłowskiej, prof. dr hab. Czesława Czabały, prof. dr hab. Marii Siwiak-Kobayashi oraz  dr hab. n. med. Maryli Sawickiej

- Fascynujące w mojej pracy jest to, że każde dziecko jest inne, niesamowite, a kontakt z nim wnosi kolejne doświadczenia oraz nowe, niepowtarzalne spojrzenie na rzeczywistość. Kreatywność młodych ludzi, jakiej doświadczam każdego dnia, daje mi siłę, pozwala pozytywnie patrzeć w przyszłość - mówi o sobie.

Oprócz tego, że utrzymuje kontakt z uczniami i ich rodzicami, za swoje zadanie w szkole uważa wspieranie nauczycieli oraz pomaganie im w zrozumieniu sytuacji ucznia, podpowiadanie, na co zwracać uwagę, co może być symptomem poważniejszych trudności, a jakie zachowanie jest wynikiem stresu czy przemęczenia dziecka.

Jest wielbicielką zwierząt i natury. Mieszka w lesie ze swoją rodziną oraz z dwoma psami, dwoma końmi, trzema kotami i to daje jej szczęście. 

Sekretariat

Karolina Ostrowska

sekretarz szkoły. Doświadczenie zawodowe zdobyła, prowadząc sekretariaty zarządu w takich firmach jak Polkomtel Sp. z o.o.  czy PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. Okazało się, że praca w szkole jest równie wymagająca, jak praca w dużych korporacjach. Jednak  kontakt z uczniami, pomaganie im oraz wspieranie nauczycieli w ich codziennych obowiązkach sprawia jej ogromną przyjemność i satysfakcję. A my czerpiemy z jej doświadczenia i umiejętności organizowania. Pani Karolina trzyma nas w ryzach!

kontakt: sekretariat@szkola-eureka.edu.pl